Dostávate sa na pracovisku do sporov? Alebo ako predchádzať konfliktom v pracovnom prostredí
S konfliktom na pracovisku sa už stretol alebo určite raz stretne každý. Firmu však môžu poškodzovať a brzdiť. Ako riešiť takéto spory z pohľadu vedúceho pracovníka alebo majiteľa firmy či podniku? [caption id="attachment_234" align="aligncenter" width="1760"] (zdroj: unsplash.com)[/caption] Kedy sa pustiť do riešenie cudzieho konfliktu Častokrát sa deje, že líder konflikty vo firme nerieši do momentu, kým to už naozaj nie je neúnosné. Dôvodom býva buď nedostatok času, alebo presvedčenie, že konflikty medzi sebou si zamestnanci majú riešiť sami. Ďalším dôvodom môže byť aj snaha zachovať mier za každú cenu. Keď však ide o konflikty zamestnancov, načasovanie je všetko. Začať riešiť každý minoritný konflikt a nedorozumenie hneď ako ho zbadáte, nemá zmysel. No ak sa dostanete do situácie, že každý o danom konflikte hovorí a očakáva sa, že sa začne riešiť…