Ako vyhodnotiť a zlepšiť efektívnosť logistiky vo vašej firme?

Ako vyhodnotiť a zlepšiť efektívnosť logistiky vo vašej firme?

Podnikanie
Veľký rozdiel medzi výrobnými spoločnosťami a firmami poskytujúcimi služby je v tom, akým spôsobom funguje ich logistika (či už na vnútropodnikovej alebo na externej úrovni). Zatiaľ čo poskytovatelia služieb riešia predovšetkým presuny ľudských zdrojov, výrobné spoločnosti musia zaisťovať oveľa zložitejšie logistické toky nadväzujúce hlavne na toky materiálový od odberateľov, medzi výrobnými stanoviskami a zariadeniami, až po dopravenie kompletného výrobku k predajcovi či zákazníkovi. Najmä v úvodnej a konečnej fáze tohto logistického reťazca zohráva hlavnú úlohu nákladná preprava. [caption id="attachment_238" align="aligncenter" width="900"] (zdroj: unsplash.com)[/caption] Ako pristupovať k logistike na internej a externej úrovni spoločnosti Logistika výrobného podniku sa skladá z niekoľkých častí, ktoré sa primárne orientujú práve na zmienené fázy materiálového toku. Základné členenie tak zahŕňa logistiku orientovanú na dovoz surovín, ich distribúciu v rámci podniku a presun poloproduktov a produktov,…
Read More
Ako zabezpečiť e-shop pred útokmi zvonka

Ako zabezpečiť e-shop pred útokmi zvonka

Rady a tipy
Za deň príde na svete niekoľko desiatok tisíc majiteľov o svoje webstránky. Hackeri nespia – keď sa dostanú na váš web alebo hosting, prepíšu vám heslá a vy máte obrovský problém. [caption id="attachment_203" align="aligncenter" width="800"] Ako zabezpečiť e-shop pred útokmi zvonka (zdroj: unsplash.com)[/caption] Hackerstvo môže byť vysoko technická záležitosť (DNS spoofing, cross-site scripting a iné termíny, ktorým takmer nikto nerozumie). Je tu ale aj sociálne hackerstvo – niekto cudzí (a už vôbec to nemusí byť schopný programátor) sa jednoducho dostane k vášmu heslu. Aj na to existuje veľa techník – a existuje veľa užívateľov, ktorí sú tak neznalí problematiky, že sú schopní svoje údaje posielať cudzím ľuďom na internete. Povedzme si ako ochrániť svoj e-shop pre napadnutím. Overené technológie Na e-shop používate väčšinou nejaký CMS, trebárs OpenCart, Magento 2 alebo…
Read More
Aké priniesla eKasa výhody podnikateľom?

Aké priniesla eKasa výhody podnikateľom?

Podnikanie, Rady a tipy
Ako prostriedok na boj proti daňovým podvodom zaviedla Finančná správa SR projekt online napojenia všetkých pokladníc na portál finančnej správy. Toto riešenie však nemá len pomôcť zvýšiť dohľad nad príjmami podnikateľov. Prináša im to aj viaceré výhody. Aké to sú, sa dozviete v nasledujúcom článku. [caption id="attachment_172" align="aligncenter" width="900"] Aké priniesla eKasa výhody podnikateľom? (Foto: fiskalpro.sk)[/caption] eKasa — povinnosti s výhodami Napojenie na systémy finančnej správy je pre každého podnikateľa povinné. Okrem klasickej registračnej pokladnice sa pokladnicou môže stať aj tablet, počítač alebo mobil. Podmienkou je len funkčné internetové pripojenie. Systém evidencie tržieb by mal byť vďaka eKase jednoduchší. Napojením získate plne automatizovaný a prehľadný systém. Prechod medzi jednotlivými účtovnými obdobiami je kontinuálny a nie je preto potrebné vykonávať účtovnú uzávierku. Všetky údaje sú použiteľné aj pre účely daňového priznania či iné administratívne účely…
Read More
Reklama a predaj na platforme, ktorá obrovské publikum zaujme

Reklama a predaj na platforme, ktorá obrovské publikum zaujme

Marketing, Podnikanie
Dôvodov, prečo využiť na predaj a propagáciu svojho podnikania Amazon je niekoľko. Najlepším z nich je rozsah online návštevníkov. Veď samotný Amazon priťahuje takmer 85 miliónov návštevníkov mesačne, takže si môžete veľmi jednoducho určiť, o koľkokrát sa váš predaj zvýši. Rozhodne to ale nie je jediná výhoda, pre ktorú by ste sa mali rozhodnúť investovať do založenia účtu v tomto online obchodnom reťazci a využiť možnosti výhodného predaja na Amazone. Získate kontakty z celého sveta Amazon má milióny rôznych zákazníkov po celom svete. Podľa štatistík, každý štvrtý online kupujúci nakupuje práve tu. To znamená, že pozornosti tak veľkého počtu potenciálnych záujemcov by nemusel ujsť ani váš obchod. Získate tak potenciálneho zákazníka, a ak mu budete slúžiť s kvalitnými výrobkami, všetky šance na výhru opakovaného a globálneho podnikania sú na vás.…
Read More