Dokumenty a podnikanie – ako ich pretriediť a mať v nich prehľad?

Dokumenty a podnikanie – ako ich pretriediť a mať v nich prehľad?

Legislatíva, Podnikanie, Produktivita, Rady a tipy
Poznáte to. S podnikaním sa spája množstvo dokumentov, potvrdení, faktúr a iných papierov, ktoré je nevyhnutné skladovať. Po rokoch sa môže stať, že sa vám nazbiera množstvo papierov a nebudete sa v tom už vedieť vyznať. Presne v tej chvíli by ste sa mali pustiť do triedenia dokumentov. Ako na to? To sa dočítate v dnešnom článku. [caption id="attachment_190" align="alignnone" width="900"] Dokumenty a podnikanie - ako ich pretriediť a mať v nich prehľad? (Foto: unsplash.com)[/caption] Organizácia dokumentov Ako postupovať krok po kroku pri organizovaní dokumentov? Najdôležitejšie je nájsť si na to čas. Samozrejme, ako podnikateľ ste vyťažení, no nikto to neurobí za vás a keď si to urobíte sami, tak budete mať v tom najlepší prehľad. Pokojne si na to vyhraďte aj niekoľko hodín, prípadne jeden celý deň počas víkendu,…
Read More
Uvažujete nad home office prácou? 8 inšpirácii, ktoré vás presvedčia

Uvažujete nad home office prácou? 8 inšpirácii, ktoré vás presvedčia

Financie, Legislatíva, Marketing, Podnikanie, Produktivita, Rady a tipy
Ak uvažujete nad home office prácou, máme pre vás hneď 8 inšpirácii, ktoré vás ako dúfame presvedčia. Má to viacero výhod a čoraz viac priaznivcov tejto forme práce, aj keď je pravdou, že niekto si nevie predstaviť pracovať bez pocitu, že ho šéf sleduje alebo kontroluje. Nižšie vyberáme 8 inšpirácii ak uvažujete nad home office prácou. Foto: unsplash.com
Read More
Aké farby zvoliť do kancelárie ?

Aké farby zvoliť do kancelárie ?

Podnikanie, Produktivita, Rady a tipy
Psychológia funguje všade, dokonca aj v práci a dokonca aj čo sa týka farieb. Ak idete kanceláriu prerábať alebo chcete jej vzhľadom motivovať zamestnancov, poradíme vám, aké farby je najlepšie zvoliť. [caption id="attachment_94" align="alignnone" width="900"] Aké farby zvoliť do kancelárie ? (Foto: pixabay.com)[/caption] Odborníci radia Ako sme už spomínali, je výskumami potvrdené, že farby naozaj vplývajú na výkonnosť a motiváciu zamestnancov v kancelárií. Farby ovplyvňujú taktiež duševnú pohodu a správanie ľudí. Prišli taktiež na to, že práve pestré farby sú tie, ktoré podnecujú u ľudí väčšiu pracovitosť a lepšiu náladu. Najlepšou farbou zo všetkých vyšla modrá. Teda v tom prípade, ak od ľudí požadujete svižné pracovné tempo a výkon na plné obrátky. Modrá podporuje sústredenie, takže je práca aj oveľa lepšie vykonávaná. Biela klasika Neutrálne farby a hlavne biela sú stávka na istotu. Pôsobia jednoducho, pokojne a čisto. Sú svetlé, takže…
Read More
Neviete čo skôr? 6 inšpirácii ako si zorganizovať prácu

Neviete čo skôr? 6 inšpirácii ako si zorganizovať prácu

Financie, Legislatíva, Marketing, Podnikanie, Produktivita, Rady a tipy
Povinnosti sa kopia a vy neviete čo skôr? Máme pre vás hneď 6 inšpirácii na to, ako si zorganizovať prácu. Pomôže zápisník, papier, pero či ceruzka, tabuľa, lístky či mnohé iné. Stačí si vybrať to najviac vyhovujúce pre vás a vašu prácu. Vždy platí, že lepšie je raz vidieť ako stokrát počuť. Aby sme zbytočne neriešili čo a ako robiť, pritom vám to nemusí vyhovovať, máme tu na miesto toho inšpirácie v podobe fotografií. Vždy platí, že lepšie je raz vidieť ako stokrát počuť. Vyberte si tak to najlepšie pre vás, máme pre vás konkrétne inšpirácie v podobe 6 inšpirácii ako si zorganizovať prácu. 6 inšpirácii ako si zorganizovať prácu Foto: unsplash.com
Read More