Online kurzy, ktoré si môžete spraviť (takmer) zadarmo

Online kurzy, ktoré si môžete spraviť (takmer) zadarmo

Marketing, Podnikanie, Produktivita, Rady a tipy
Nechcete chodiť do klasickej školy, no láka vás vzdelávanie? Prostredníctvom online kurzov sa môžete vzdelávať kedykoľvek a kdekoľvek. Aj z pohodlia vášho domova. Navyše - množstvo online kurzov je zadarmo. Jediné, čo musíte do toho investovať, je čas. Ktoré kurzy by ste si mali urobiť, aby ste sa stali odborníkom vo vašej oblasti zamerania? [caption id="attachment_208" align="alignnone" width="900"] Online kurzy, ktoré si môžete spraviť zadarmo (Foto: unsplash.com)[/caption] Digitálna Google garáž Jedným z najobľúbenejších online kurzov je práve Google Garáž. Stále je veľmi vyhľadávaná a uznávaná. Je to vzdelávací program v oblasti digitálu. Nájdete tam aj krátke kurzy, ktoré pomôžu pri hľadaní práce a zvyšovaniu produktivity. Všetky kurzy sú po slovensky a máte k nim neobmedzený prístup. Kurz "Základy digitálneho marketingu" je jedným z najlepších a najuniverzálnejších. Ocenia ho marketéri, začínajúci…
Read More
Dokumenty a podnikanie – ako ich pretriediť a mať v nich prehľad?

Dokumenty a podnikanie – ako ich pretriediť a mať v nich prehľad?

Legislatíva, Podnikanie, Produktivita, Rady a tipy
Poznáte to. S podnikaním sa spája množstvo dokumentov, potvrdení, faktúr a iných papierov, ktoré je nevyhnutné skladovať. Po rokoch sa môže stať, že sa vám nazbiera množstvo papierov a nebudete sa v tom už vedieť vyznať. Presne v tej chvíli by ste sa mali pustiť do triedenia dokumentov. Ako na to? To sa dočítate v dnešnom článku. [caption id="attachment_190" align="alignnone" width="900"] Dokumenty a podnikanie - ako ich pretriediť a mať v nich prehľad? (Foto: unsplash.com)[/caption] Organizácia dokumentov Ako postupovať krok po kroku pri organizovaní dokumentov? Najdôležitejšie je nájsť si na to čas. Samozrejme, ako podnikateľ ste vyťažení, no nikto to neurobí za vás a keď si to urobíte sami, tak budete mať v tom najlepší prehľad. Pokojne si na to vyhraďte aj niekoľko hodín, prípadne jeden celý deň počas víkendu,…
Read More
Ako si vyberať spoľahlivých zamestnancov? Máme pre vás tipy, ako spoznáte spoľahlivých ľudí

Ako si vyberať spoľahlivých zamestnancov? Máme pre vás tipy, ako spoznáte spoľahlivých ľudí

Podnikanie, Produktivita, Rady a tipy
Nájsť spoľahlivých ľudí je v tejto dobe pomerne zložité. No a ak zvolíte na pohovore nesprávneho človeka, tak môže vo vašej firme spraviť poriadny neporiadok. Hlavne ak hľadáte človeka na vyššiu pozíciu alebo rovno vášho zástupcu. V dnešnom článku vám dáme pár tipov na to, ako overiť, či je daný človek dostatočne spoľahlivý a tiež sa ukáže, či je na danú pozíciu vhodný. Tak poďme na to. [caption id="attachment_186" align="alignnone" width="900"] Ako si vyberať spoľahlivých zamestnancov? Máme pre vás tipy, ako spoznáte spoľahlivých ľudí (Foto: pixabay.com)[/caption] Začína to už pri životopise Aj keď sa niekedy hovorí, že stačí na životopis pozrieť a hneď budete vedieť, či je kandidát vhodný na vašu pozíciu, tak to vždy nemusí byť úplne tak. Životopisy by ste si mali poriadne prezrieť a podľa požiadaviek na…
Read More
Nebojme sa influencerov v marketingu. Kto sú a ako ich osloviť?

Nebojme sa influencerov v marketingu. Kto sú a ako ich osloviť?

Financie, Legislatíva, Marketing, Podnikanie, Produktivita, Rady a tipy
Influenceri využívajú podniky pre stratégiu digitálneho marketingu, a vyjadrujú sa v dobrom o produktoch alebo službách. Influenceri však nie sú to isté ako známe a slávne osobnosti. 15Jedná sa o osoby, ktoré získali v určitej oblasti veľký vplyv. [caption id="attachment_40" align="aligncenter" width="900"] Nebojme sa influencerov v marketingu. Kto sú a ako ich osloviť? (Foto: unsplash.com)[/caption] Influenceri s veľkým dosahom majú veľký počet sledovateľov na rôznych kanáloch, veľkú sledovanosť ich príspevkov, dojmov či názorov. Ide o heterogénnu skupinu ľudí, pretože sa venujú rôznym oblastiam bežného života. Pôsobia v oblasti športu a zdravého životného štýlu alebo sú odborníkmi pre počítačové hry, výber je rôznorodý a aj u nás pomerne veľký. Stačí, že prezentujú zaujímavo svoje vedomosti o podnikaní v akejkoľvek oblasti. Tieto osoby môžete vyhľadať na sociálnych sieťach, jednoducho ich oslovte. Najčastejšie sa delia na tieto skupiny: • Bloggeri píšu…
Read More