Ako vyhodnotiť a zlepšiť efektívnosť logistiky vo vašej firme?

Ako vyhodnotiť a zlepšiť efektívnosť logistiky vo vašej firme?

Podnikanie
Veľký rozdiel medzi výrobnými spoločnosťami a firmami poskytujúcimi služby je v tom, akým spôsobom funguje ich logistika (či už na vnútropodnikovej alebo na externej úrovni). Zatiaľ čo poskytovatelia služieb riešia predovšetkým presuny ľudských zdrojov, výrobné spoločnosti musia zaisťovať oveľa zložitejšie logistické toky nadväzujúce hlavne na toky materiálový od odberateľov, medzi výrobnými stanoviskami a zariadeniami, až po dopravenie kompletného výrobku k predajcovi či zákazníkovi. Najmä v úvodnej a konečnej fáze tohto logistického reťazca zohráva hlavnú úlohu nákladná preprava. [caption id="attachment_238" align="aligncenter" width="900"] (zdroj: unsplash.com)[/caption] Ako pristupovať k logistike na internej a externej úrovni spoločnosti Logistika výrobného podniku sa skladá z niekoľkých častí, ktoré sa primárne orientujú práve na zmienené fázy materiálového toku. Základné členenie tak zahŕňa logistiku orientovanú na dovoz surovín, ich distribúciu v rámci podniku a presun poloproduktov a produktov,…
Read More
Vyvarujte sa chýb! Poradíme, ako si spraviť prieskum trhu

Vyvarujte sa chýb! Poradíme, ako si spraviť prieskum trhu

Financie, Legislatíva, Marketing, Podnikanie, Produktivita, Rady a tipy
Najprv si stanovte, čo konkrétne potrebujete zistiť o trhu. Ak ste podnik zväčša potrebujete poznať vašu konkurenciu, jej ponuku a cenu, za akú ponúkajú produkty. Rovnako potrebujete poznať svojho zákazníka, a jeho preferencie. Ak si správne zvolíte kľúčové premenné, viete správne odhadnúť trendy. [caption id="attachment_37" align="aligncenter" width="900"] Vyvarujte sa chýb! Poradíme, ako si spraviť prieskum trhu (Foto: unsplash.com)[/caption] Ako si spraviť prieskum trhu Pri plánovaní prieskumu trhu nezabudnite ani na financovanie tohto prieskumu. Prieskum sa dá realizovať aj zdarma, ak Vám postačia verejne dostupné informácie. Zvoľte si správne metódy a časový plán výskumu a kontroly údajov. Cieľom prieskumu je vyhodnotenie, analýza prognóza. Na základe výsledkov môžete robiť rozhodnutia o vstupe na trh. Nebojte sa osloviť odborníkov na financie, na SEO služby a iné. Druhotné zisťovanie z dostupných údajov Medzi najlacnejšie a najviac prístupné metódy výskumu trhu patrí druhotné…
Read More