Oplatí sa študovať vysokú školu? A aké má študent možnosti?

Oplatí sa študovať vysokú školu? A aké má študent možnosti?

Financie, Marketing, Produktivita, Rady a tipy
Kedysi bola vysoká škola nevyhnutná k tomu, aby bol človek úspešný, mal vyšší plat ako väčšina a mohol si toho aj viac dovoliť. No v súčasnosti to už tak neplatí a teraz mladému človeku titul nič nezaručí. Rodičia od neho očakávajú, že si podá prihlášku na vysoké školy a nastúpi. Ako je to naozaj a aké má študent ďalšie možnosti? [caption id="attachment_199" align="alignnone" width="900"] Oplatí sa študovať vysokú školu? A aké má študent možnosti? (Foto: unsplash.com)[/caption] Hneď po škole si študenti hľadajú brigády. No už to nie je ako kedysi, že ich je všade množstvo a človek sa nemá problém zamestnať na leto. Oproti minulému roku to pokleslo o desiatky percent. Ak sa študent teda rozhoduje, že by si dal na rok pauzu, tak to moc neodporúčame. Pravdepodobne sa v…
Read More
Nebojme sa influencerov v marketingu. Kto sú a ako ich osloviť?

Nebojme sa influencerov v marketingu. Kto sú a ako ich osloviť?

Financie, Legislatíva, Marketing, Podnikanie, Produktivita, Rady a tipy
Influenceri využívajú podniky pre stratégiu digitálneho marketingu, a vyjadrujú sa v dobrom o produktoch alebo službách. Influenceri však nie sú to isté ako známe a slávne osobnosti. 15Jedná sa o osoby, ktoré získali v určitej oblasti veľký vplyv. [caption id="attachment_40" align="aligncenter" width="900"] Nebojme sa influencerov v marketingu. Kto sú a ako ich osloviť? (Foto: unsplash.com)[/caption] Influenceri s veľkým dosahom majú veľký počet sledovateľov na rôznych kanáloch, veľkú sledovanosť ich príspevkov, dojmov či názorov. Ide o heterogénnu skupinu ľudí, pretože sa venujú rôznym oblastiam bežného života. Pôsobia v oblasti športu a zdravého životného štýlu alebo sú odborníkmi pre počítačové hry, výber je rôznorodý a aj u nás pomerne veľký. Stačí, že prezentujú zaujímavo svoje vedomosti o podnikaní v akejkoľvek oblasti. Tieto osoby môžete vyhľadať na sociálnych sieťach, jednoducho ich oslovte. Najčastejšie sa delia na tieto skupiny: • Bloggeri píšu…
Read More